De reis naar Bangkok

5 december 2018 - Lat Krabang, Thailand

Dinsdag 4 december om 10 uur was het zo ver. Papa en mama brachten mij naar Schiphol AirPort. Dankjewel papa en mama voor het rijden!

De tijd vloog want toen ik naar de tijd keek, was het alweer tijd om te gaan boarden! Tijdens het boarden kwam ik Frequencerz tegen. Dat zijn twee bekende hardstyle dj’s. Echt super gaaf want dat had ik natuurlijk niet verwacht haha!

Om 14.30 uur steeg het vliegtuig op en vloog het naar Dubai. Daar moest ik overstappen. Ik heb een leuke sleutelhanger gekocht voor mezelf als aandenken dat ik in Dubai ben geweest haha want hoe vaak kom je daar..? Niet vaak!

Ik had nog nooit eerder met Emirates gevlogen maar ik zou het zo weer willen! Ik had veel beenruimte, kreeg een fleece deken, hoofdkussen, hoofdtelefoon, veel en goed eten, drinken, had een tv schermpje voor me met enorm veel (bioscoop) films, muziekzenders, spelletjes en nog veel en veel meer! Ik kon zelfs mijn telefoon opladen en even op de WiFi in de lucht! Ook het personeel was zeer vriendelijk!

Op 5 december om 12.35 uur was het vliegtuig geland in Bangkok. Het vervoer naar mijn eerste verblijf was goed geregeld. Eenmaal aangekomen bij mijn verblijf heb ik mijn spullen weggelegd en ben ik even aan het zwembad gaan liggen. Even bijkomen van de lange vlucht (een goede 16 uur) en het warme weer (35 graden). Ik heb mezelf daarna lekker opgefrist en ga zo meteen om 16.30 uur (in Nederland 10.30 uur i.v.m. 6 uur tijdverschil) de omgeving rondom mijn verblijf ontdekken en een hapje (avond) eten bij een Thais eettentje!

* Zie fotoalbum voor twee fotocollages!

1. Nancy:
    5 december 2018
    Leuk Nikki!! Geniet van dit mooie avontuur!
  2. M&A:
    6 december 2018
    Oma Marlis uit Portugal: genieten van alles daar!