De overige dagen met de olifanten en mijn nieuwe verblijf

17 december 2018 - Cha-am, Thailand

Mijn laatste 3 dagen bij de olifanten waren super! Heb 1 dag geholpen bij de wildlife dieren. Heb onder andere een beer gevoerd met hondenbrokken haha, Lori’s gezien en gevoerd, natuurlijk hokken schoongemaakt en ik heb Civels gezien. De laatste 2 dagen werken met de olifanten was enorm gaaf! Ik heb heel veel gewandeld, ze gedoucht en ze gevoerd. Ik had de laatste dag echt 2 leuke en lieve (en oude 65 & 72 jaar) olifanten! Na een week hard en veel werken ben ik gisteren aangekomen bij mijn volgende en laatste verblijf. Het begon bij dingen zien en ontdekken daarna werken en nu is het zo nu en dan genieten en een paar dingen bezoeken.

Gisteren heb ik de Hua Hin night market bezocht. Super leuk de marktjes hier in Thailand! Ik ben vandaag (17 december) naar het cha am forest park gefietst. Veel wilde gibbons (apen) gehoord maar helaas niet gezien.. daarna was ik van plan om door te fietsen naar de swiss sheep farm (een boerderij in Zwitserse stijl) en naar de cha am forest mountain alleen dat is toch echt te ver.. dus de planning is een scooter huren voor een dag.

Ik wou ook graag maar venezia Thailand alleen hoor ik van iedereen dat ze aan het verbouwen zijn en je dus niet veel ziet en de hoofdprijs betaald. Erg jammer dus. Maar gelukkig heb ik de echte venezia al meerdere keren gezien haha! Het was vanochtend bewolkt maar begint toch erg warm te worden dus ben nu even in de relax modus aan het zwembad.

Helaas ligt het verblijf wat afgelegen van de dingen die ik wou zien. Of anders gezegt.. ik wist dat de dingen die ik wou zien binnen 15 minuten tot een halfuur hier vandaan liggen alleen had niet verwacht dat hier geen enkele taximeter taxi’ rijd.. dus ik moet een scooter huren of een enorm dure taxi betalen van 800 bath (20 euro..) dus heb ik besloten een scooter te gaan huren.

* zie foto’s en video’s

1. Nancy:
    17 december 2018
    Geniet van de laatste dagen!!